Magamról

Saját fotó
Teljesen másképp látom magam belülről, mint ahogy mások látnak engem kívülről....

2009. július 7., kedd

A púpom..

Púpot növesztettem hátra.
Gondoltam, gondjaimnak
ez lesz a zsákja.
Mindent odateszek ami fáj,
gyűjteni valahol muszáj…
Mint a dromedár,
kinek háta közepén a piramis
úgy fogom hordani magam is.
Szelektív rekeszekkel tele,
a problémák szétválogatva kerülnek bele….

A sértések külön ülnek,
a többitől jól elkülönülnek.
Mellette a tüskék, jóakarások,
mint pokol kövein jótanácsok…
A beszólások zuga, elrejtve alul.
Szidások zacskóján szépen meglapul.
Aztán a gúnyszavak, lekicsinylések,
irigy kis mondatok, félmegjegyzések.
Tetejükre toltam pár gúnyos mosolyt,
lezártam ezzel azt, ami eddig volt.

Van még hely a púpban, teteje üres,
ajánlom másnak is, jó, mert ötletes.
Nem kerül semmibe, mégis elég drága,
Mosolyod, nyugalmad nem engedi hátra..
Szelektív nyílik csak…. Negatív hatásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése