Magamról

Saját fotó
Teljesen másképp látom magam belülről, mint ahogy mások látnak engem kívülről....

2009. július 6., hétfő

Csillagom

Dédelgettem egy csillagot…
Itt belül, még ragyog…
Milliárdból, csak egyet akartam,
hittem: szikrája lángragyújt lassan.
Ködfátylas éjen, vártam csillagfényem.
Ajkam dúdolása, kísérte reményem.
Arcomon pír égett…Nem a melegtől
Más tűz éget…..Szemem csillogón fénylett.
Lebegő lelkemet terítettem eléd,
mint boldogságom hófehér szennyesét.
Holdfényben mostad, körberagyogtad,
s magaddal szépen, összecsillagoztad.
Bámultam varázsod, gyönyörűséges átok!
Rabodként élnék így, félve szabadságot:
Neked adnám, az egész világot.
Ha a csillagom maradnál…
Bánok milliárdot?!.............
De csak megcsillanó álom csillagragyogásom,
tűzszekerek vitték lángoló parázsoma messzeségbe,
s kihűlt hamuként szórják majd a szélbe…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése