Magamról

Saját fotó
Teljesen másképp látom magam belülről, mint ahogy mások látnak engem kívülről....

2009. július 7., kedd

Vörös vagyok...

Az van, amit nem akarok
biztos még csak gyerek vagyok.
Vágyom erre - vágyom arra,
rózsaszínű cukorhabra…
Kéne fagyi meg kis süti…
Bánatölő csokihegyek,
meg hogy másnap reggel hatra,
nyolc kilóval könnyebb legyek…
De ilyenek meg nincsenek.
Szeretnék egy új cipőt is,
s szőke hajat csakazértis…
Tudom utáltad is nagyon,
ha egy nő, csak szimplán okos
és nem egy kis divatmajom…
Legyen szép, nagy, bociszeme,
és szilikonos a melle …
Lehetőleg ne is szóljon,
és ha mégis…..Csíííz, ez elég!
Had villogjon ajándékod,
szemfogán a brillpatentod…
Na kis szívem jó figyelj rám!
Drága óra, mobil, laptop,
jó autó, s benne vackok…
Ez mind, randira felesleges!
Nem viheted be az ágyba,
Csak a pucér tested vágya az,
amit ott, elővehetsz…
Értékeid – már ha vannak,
pőrén is megmutatkoznak…
Bízz magadban, ahogy én is…
Vörös vagyok én szőkén is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése